TWEE WEKEN GELEDEN WERD IK OPGEBELD DOOR EEN ZEKERE PETER WILLIAMS U BEKEND ???

• Este debate tiene 0 respuestas, 1 mensaje y ha sido actualizado por última vez el hace 1 año por JOANNES MEIRSMAN.
Mostrando 0 respuestas a los debates
  • Autor
    Entradas
      JOANNES MEIRSMAN

PETER WILLIAMS DIE BEWEERDE VAN MICROSOFT TE ZIJN EN MIJ ZOU HELPEN MET DE VEILIGHEID VAN MIJN BANKREKENING MAAR ACHTERAF BLEEK DAT EEN OPLICHTER TE ZIJN DIE MIJ 11.500 EURO AFHANDIG MAAKTE !  WAAROM LICHTEN JULLIE ARME MENSEN OP MET EEN KLEIN PENSIOEN ?  IK BEN BANKROET EN DENK ZELFS AAN ZELFMOORD DOOR JULLIE SCHULD !!!  HOE IS HET MOGELIJK DAT JULLIE ARME MENSEN BENADEREN OM OP TE LICHTEN ?  ZIJN JULLIE NIET BESCHAAMD ???  JULLIE ZIJN ECHTE GANGSTERS DIE ONSCHULDIGE MENSEN OPLICHTEN !  IK BEN 77 JAAR EN BEN NOG NIET ZO LANG MIJN VROUW VERLOREN NA 40 JAAR HUWELIJK !  IK HUIL NOG IEDERE DAG !  IK DACHT DAT JULLIE EEN ERNSTIGE FIRMA WAREN MAAR DIT BEWIJST HET TEGENDEEL !  VERSCHRIKKELIJK HOE JULLIE ONSCHULDIGE MENSEN ZO KUNNEN BEDRIEGEN EN OPLICHTEN !  IK BEN ER NOG STEEDS KAPOT VAN EN HOOP ALLES NOG TE KUNNEN BETALEN DAT OP MIJ TOEKOMT !?  IK HEB NAGEKEKEN EN MIJN ZUUR VERDIEND GELD IS OP REKENING GESTORT VAN » AMAZON DE » ! EEN GROOT SCHANDAAL OM ARME GEPENSIONEERDE MENSEN ZO TE BEDRIEGEN !  GRAAG UW COMMENTAAR AUB !  JOANNES MEIRSMAN  LAMBRECHTSHOEKENLAAN 70 – 2170 MERKSEM/ANTWERPEN ! TEL. 0473 435021

Mostrando 0 respuestas a los debates
  • Debes estar registrado para responder a este debate.
Bstore - tips en tools
Logo
Registrar una cuenta nueva
Restablecer la contraseña